fredag 5 februari 2021

Information om vaxsmältning

Hej alla Bivänner!

Vi börjar den nya bisäsongen med att avsluta den gamla. Den 27 februari planerar vi vaxsmältning (om vädret tillåter). Observera jag skriver inte ”Vaxsmältningsdagen” som förknippas med en liten fest och samling av många föreningsmedlemmar. Tyvärr p g a rådande omständigheter och restriktioner kan vi inte samlas fler än 8 personer. Därför tänkte vi att erbjuda bara vaxsmältning och inget annat under denna dag. Vi startar kl 10.00 med att smälta vax på föreningens ramar och därefter kan privata ramar smältas. För att undvika att vi blir flera än tillåtet antal personer, kan ni vara snälla och anmäla intresse till mig, gärna på messenger, sms eller mail (0731813558, jadwigajohansson59@gmail.com) så att jag kan göra en lista när var och en kan komma. så att vi slipper trängas. Skriv gärna hur många ramar ni har att smälta. Senast den 22/2 skulle jag vilja ha er anmälan. 

Jag hoppas att alla har förståelse för att vi måste göra på detta sättet samtidigt är jag hoppfull att när den riktiga säsongen närmar sig kan vi träffas allihopa så som det var förr… med start den 11/4. Mer detaljerad information kommer i sinom tid håll utkik! 

Varma bihälsningar 

Jadwiga Johansson (Ordförande)

Inga kommentarer: